Retourbeleid

Ervaar jij geen positieve effecten van onze producten? Geen zorgen!

Wij doen onze uiterste best om alle producten jaar jouw tevredenheid te leveren. Toch kan er soms iets fout gaan.

Niet gepersonaliseerde bestellingen

Als je niet tevreden bent over het product kun je het product binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen draagsporen bevatten. Wij behouden het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om is beschadigd.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact opnemen met ons via service@modehuis-mulder.nl (onze actieve website). Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour is ontvangen is.

De terugbetaling omvat de volledige kost van de aankoop, exclusief eventuele verzendkosten. De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel naar ons, worden niet terugbetaald.

Gelieve hierbij contact met ons opnemen voordat u iets wilt retourneren, zodat wij aanvullende instructies mbt de retourzending kunnen verstrekken en daarnaast op de hoogte zijn dat we een zending kunnen verwachten.

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen na ontvangst van het artikel. De termijn gaat in op de dag dat u uw bestelling ontvangt. Het product zit in de originele verpakking. Geopende en ongebruikte producten vallen nog steeds onder de 14 dagen geld-terug-garantie. Als u de ongebruikte producten terugstuurt, hebt u nog steeds recht op terugbetaling. Hier, moet u het product naar ons magazijn in China sturen. Wij hebben GEEN retouradres in Nederland.

retourkosten: 

bij PostNL minimaal €29,30 om je pakket met Track & Trace te versturen naar China en ten minste €11 zonder Track & Trace. Bij DHL betaal je minimaal €24 om post naar China te versturen

LET OP: bepaalde producten kunnen vanwege hygiëne niet worden geretourneerd.

Levering van verkeerde producten

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het gebeuren dat er soms bestellingen doorheen glippen en wij je een verkeerd product leveren. Natuurlijk lossen we dit op en sturen we je kosteloos de juiste bestelling op.

Beschadigde producten bij aankomst

Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourperiode.

Voor de snelste oplossing stuur je ons een email met een foto waarop het beschadigde deel van het item te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Voor defecten leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

Moet ik betalen voor mijn retourzending?
Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. Wij raden u aan uw retourzending met een Track & Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

Kan ik mijn product terugsturen zonder contact met jullie op te nemen?
Nee moet contact met ons opnemen voordat je een retourzending verstuurt, aangezien het retouradres anders kan zijn dan het adres waar uw bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.

Terugbetalingen

We laten het je weten zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Bij goedkeuring wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.

Verloren of gestolen pakketen

Vierra Rae is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten waarvan bevestigd werd dat ze op het opgegeven adres zijn afgeleverd. 

Beschadigingen en problemen

Zorg ervoor dat je je product goed inspecteert bij ontvangst en hierbij gelijk onze klantenservice benaderd zodra er iets mis is of beschadigt zodat wij je graag hierbij helpen tot een oplossing. 

Als een bestelling eenmaal is verzonden, is het niet mogelijk om deze bestelling nog te annuleren. Gebrek aan informatie over het afleveradres of identificatie dat leidt tot een fout in de levering of verlies van het pakket zal niet de verantwoordelijkheid zijn van by-london.nl